Boekhouding voor zzp
Wij verwerken de gehele bedrijfsadministratie al vanaf €100,- per maand
✓ Persoonlijk contact
✓ Ervaren boekhouders en adviseurs
✓ Altijd één aanspreekpunt
✓ Vast tarief zonder verrassingen
Peter Abc21 Juli 2024 Andersdoen Administratie verzorgt al ruim 2 jaar mijn boekhouding. Ik ben erg tevreden over de persoonlijke service. Daniel denkt echt met mij mee en neemt de tijd voor me. Froukje21 Juli 2024 Ik ben erg tevreden over Daniël! Ik besteed al een tijd mijn boekhouding uit en dit gaat altijd zonder problemen. Elk jaar wordt keurig mijn IB aangifte ook verzorgd evenals het jaarwerk. Ik kan het zeker aanraden! Lars Langendijk24 Juni 2024 Ontzettend fijne boekhouder! Ik ben nu sinds 2 maanden klant bij Daniël en erg tevreden. Ik ben actief in de e-commerce en was al lange tijd op zoek naar een boekhouder met ervaring in deze sector. Daniël heeft die ervaring en dat is super fijn. Alles wordt perfect geregeld en als extra service ontvang ik nu ook maandelijkse rapportages met een bespreking. Ik vind dit echt top omdat ik zo goed de groei van mijn bedrijf kan analyseren en op basis van deze cijfers kan sturen. Ik zou het iedereen aanraden. Patrick Gordon19 December 2023 Ik waardeer de uitstekende dienstverlening van Andersdoen Administratie. Zijn nauwgezette aanpak, expertise in bedrijfsadministratie, belastingen en persoonlijke aandacht maken hem de ideale boekhouder voor zzp'ers. Aanbevolen voor betrouwbare financiële ondersteuning. Joren Bergsma19 December 2023 Hij maakt spreadsheets sexy en balansen boeiend! jurian wiersma19 December 2023 Goeie boekhouder, Goed in communicatie, Denkt en helpt goed mee zonder dat ik hem hoef te vragen. Zeker een aanrader! Sander Prins24 Oktober 2023 Andersdoen Administratie, onder leiding van Daniel, heeft mijn ZZP-bedrijf uitstekend geholpen met mijn boekhouding en fiscale zaken. De professionele aanpak en persoonlijke aandacht hebben mijn financiële zaken aanzienlijk vereenvoudigd doordat ik nu alles uit handen heb kunnen geven. Daniel is zeer deskundig en altijd bereikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Ik ben zeer tevreden over zijn diensten en beveel Andersdoen Administratie ten zeerste aan aan mede-ZZP'ers. Het was een verstandige keuze om met hem samen te werken. Jesper Van De Wijgerd18 Februari 2023 Super kantoor! Ik zit zelf in de e-commerce en ben bij Daniël terechtgekomen via een mede ondernemer. Sinds ik bij Andersdoen Administratie mijn boekhouding past doen heb ik veel meer tijd voor mijn eigen bedrijf. Daniël geeft mij super goed advies over de winstgevendheid van nieuwe producten en geeft mij meerdere inzichten over de potentie van nieuwe producten. Ik kijk heel anders naar mijn bedrijf dankzij hem en haal er nu veel meer uit dan ik al deed. Een echte aanrader dus. Jordi Bosma17 Februari 2023 Ik ben zeer tevreden over Andersdoen Administratie. Daniël, de eigenaar van het kantoor, is niet alleen zeer deskundig en bekwaam in zijn werk, maar ook buitengewoon betrokken bij mij als ondernemer. Hij begrijpt mijn behoeften en doelen als ondernemer en biedt uitstekend advies en begeleiding om mij te helpen bij het nemen van de beste financiële beslissingen. Ik waardeer de persoonlijke en zorgzame benadering, waardoor ik me volledig op mijn bedrijf kan concentreren. Ik kan het iedereen zeker aanraden om gebruik te maken van de boekhoud- en advies diensten die geen tijd wilt spenderen aan de boekhouding of belastingzaken maar volledig bezig willen zijn met hun onderneming. Idde de Jager16 Februari 2023 Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij Andersdoen Administratie. De eigenaar, Daniël, is uitzonderlijk betrokken bij mijn bedrijf en geeft mij geweldig advies over mijn bedrijf en ondersteund mij perfect in de boekhouding. Ik hoef helemaal niks meer zelf te doen en word volledig ontzorgd. Hij is altijd bereikbaar wanneer ik hem nodig heb en zorgt ervoor dat alles op tijd en correct wordt geregeld. Ik waardeer zijn deskundigheid en inzet voor mijn bedrijf en ik zou het boekhoudkantoor ten zeerste aanbevelen aan andere ondernemers.
Je bent zzp’er en maakt je zorgen om de grote hoeveelheid wetten en regels omtrent financiële administraties en belastingen. Jij houdt je liever bezig met het bedienen van jouw klanten, het binnenhalen van opdrachten en zorgen dat jij jouw klanten tevreden achterlaat. Dan wil je je niet nog eens druk maken om jouw administratie.
Veel ondernemers worstelen met het bijhouden van hun financiële administratie, waaronder:
- Het verwerken van inkoopfacturen en verkoopfacturen (met reversed-billing).
- Het bijhouden en verwerken van bankmutaties op de zakelijke rekening.
- Het tijdig en correct indienen van btw- en inkomstenbelastingaangiften
Wat zijn de meest gemaakte fouten als je zelf je administratie doet?
Veel zzp’ers kiezen ervoor om hun eigen administratie te doen, maar dit gaat vaak mis. De meest voorkomende fouten zijn:
- Bonnetjes kwijtraken: Hierdoor mis je aftrekposten die je geld kunnen besparen.
- Onjuiste btw-aangifte: Verkeerd berekende btw kan leiden tot boetes en naheffingen.
- Privé en zakelijke kosten door elkaar: Dit kan problemen opleveren met de Belastingdienst.
- Foutieve facturen: Ontbrekende gegevens op facturen kunnen voor problemen zorgen bij jouw klant en de Belastingdienst.
- Te laat aangifte doen: Dit zorgt voor boetes en onnodige stress.
Herken je jezelf in deze fouten? Geen zorgen, er is een oplossing.
Het zelf doen van je administratie kan snel fout gaan, maar dat hoeft niet. Wij bieden professionele boekhoudservices aan tegen een vast tarief per maand. Onze dienstverlening zorgt ervoor dat jouw administratie volledig verzorgd is, zodat jij je kunt focussen op waar je goed in bent: ondernemen. Wij geloven dat een boekhouder altijd meer oplevert dan het kost, en dat geldt ook voor ons.
Volledig ontzorgd
Bij Andersdoen Administratie zorgen wij ervoor dat jouw administratie tot in de puntjes geregeld is. Wij bieden de volgende diensten aan, zodat jij je kunt concentreren op het ondernemen:
- Inkoopfacturen verwerken: Wij zorgen voor een correcte verwerking van al je binnenkomende facturen.
- Verkoopfacturen verwerken (met reversed-billing): We verwerken je uitgaande facturen, inclusief speciale regelingen zoals reversed-billing.
- Bankmutaties van je zakelijke rekening verwerken: Wij houden je zakelijke transacties nauwkeurig bij.
- Btw-aangiften indienen: Tijdige en foutloze btw-aangiftes, zodat je geen risico loopt op boetes.
- Inkomstenbelastingaangifte voorbereiden en indienen: Geen stress over je inkomstenbelasting, wij regelen alles.
- Beschikbaar voor vragen: Gratis advies op elk moment dat je ons nodig hebt.
- Jaarwerk: Wij verzorgen het volledige jaarwerk, inclusief jaarafsluitingen en jaarrekeningen.
Optioneel bieden wij ook:
- Uitgebreide rapportages: Extra inzicht in je financiën, met gedetailleerde rapportages.
- Uitgebreide adviesdiensten: Strategisch en fiscaal advies op maat.
Met ons aan je zijde voldoe je altijd aan de eisen van de Belastingdienst. Wij zorgen dat jouw administratie voldoet aan de wettelijke verplichtingen, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan tijdens een controle. Alle documenten worden volgens de richtlijnen bewaard, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over ontbrekende gegevens.
Dit alles bieden wij aan vanaf slechts €100,- per maand.
Waarom kiezen voor Andersdoen Administratie?
Bij Andersdoen Administratie doen we het net even anders. In plaats van aan de zijlijn te staan, werken we nauw samen met jou als zzp’er en denken we met je mee. Bij ons hoef je je geen zorgen te maken over verborgen kosten. We hanteren transparante, vaste tarieven per maand, zodat je altijd weet waar je aan toe bent.
Bij ons heb je één aanspreekpunt voor al jouw zaken rondom jouw bedrijf, van de administratie tot belastingzaken en zelfs jouw financiële privésituatie. We staan altijd voor je klaar!
- Kwaliteit
- Persoonlijke service
- Transparante tarieven
Neem vandaag nog contact op
Wil je nooit meer stress over je boekhouding? Kies dan voor de professionele diensten van Andersdoen Administratie. Wij regelen alles, van A tot Z. Neem vandaag nog contact op met ons en ontdek hoe wij jou kunnen helpen.